Monday, 21 April 2014

Pakistani Husband Placed Tracker in His Wife Belly.

To Monitor his wife a technically skillful Pakistani husband has fitted electronic tracker in his wife belly.
The details of this amazing innovation are here for Pashto Times viewers.
The couple belong to Habense Pura Pakistan and the wife has gone to knock the door of the court for justice as she feels not well to have tracker in his body to be well monitored.
The trackers in human bodies to monitor the activities are common in western countries and used often when chronic criminals are released from jails. The court has Summoned the husband Mr. Aslam after initial hearing.
شوہر کے شک کرنے کے بارے میں تو سنا تھالیکن مبینہ طورپر ہربنس پورہ کے رہائشی نے جاسوسی کیلئے بیوی کے پیٹ میں ٹریکرنصب کردیاجس کے خلاف خاتون عدالت میں پہنچ گئی اوراستدعا کی کہ شوہر اور ٹریکر سے جان چھڑائی جائے ۔ ایڈیشنل سیشن جج نے غازی آباد کی رہائشی صغری کی درخواست کی سماعت کی ۔ درخواست گزار نے دعویٰ کیاکہ ا شوہر نے اُس کے پیٹ میں ’ٹریکر‘ نصب کرادیاہے، اختلافات تھے اوروہ ( شوہر) بدکاری پر مجبورکرتاتھاجس پر وہ گھر سے فرار بھی ہوچکی ہے ۔ خاتون نے استدعا کی کہ شوہر کا عمل غیرانسانی اور غیرفطری ہے ، عدالت ’ ٹریکر ‘اور اسلم سے جان چھڑائے اور ٹریکرنکالنے کا حکم دے ۔ ابتدائی سماعت کے بعد عدالت نے 29اپریل کے لیے درخواست گزار کے شوہر اسلم اور دیگر فریقین کو نوٹس جاری کرتے ہوئے سماعت ملتوی کردی
Thanks For Visiting Pashto Times.



Be with Pashto Times and have a fun with our 24/7 Pashto FM radio and enjoy music.

No comments:

Post a Comment