پیر، 20 اکتوبر، 2014

Smoking benefits

کیا آپ نے کبھی سگریٹ کی کوئی اچھائی بھی سنی ہے؟۔ کئی دہائیوں سے سائنسدان اور ماہرین صحت سگریٹ کو کینسر سمیت سیکڑوں خطرناک بیماریوں کی وجہ قرار دے رہے ہیں لیکن اب پہلی دفعہ اس بدنام زمانہ چیز کا کوئی اچھا استعمال بھی سامنے آ گیا ہے۔
چین کی اکیڈمی آف سائنسز کے سائنسدان جیا کسنگ لی کی سربراہی میں کی گئی ایک تحقیق میں معلو م ہوا ہے کہ سگریٹ کی راکھ کو پانی میں سے زہریلا کیمیکل آرسینک علیحدہ کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ آرسینک ایک زہریلا مادہ ہے اور پاکستان میں بھی تقریباً ہر بڑے شہر میں پینے کے پانی میں اس کی موجودگی کے شواہد ملے ہیں۔

اگرچہ پانی کو آرسینک سے پاک کیا جاسکتا ہے لیکن یہ انتہائی مہنگی ٹیکنالوجی سے ممکن ہے اور اس کے مقابلے میں سگریٹ کی راکھ میں ایلومینیم ملا کر سستے طریقے سے پانی صاف کیا جا سکتاہے۔ سائنسدانوں نے ابتدائی تجربات میں کامیابی کی تصدیق کر دی ہے۔ اس کے علاوہ سگریٹ کی راکھ کو مو بائل فون کی بیٹری اور کنکریٹ میں استعمال کرنے پر بھی تحقیق کی جا رہی ہے۔
Pashto Times....
THe benefits of cigarette smoking which we don,t know.

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

Thanks for visiting Pashto Times. Hope you visit us again and share the article you on social media with your kind and respected friends. We Pashto Times present the best of contents about Pashto History, Pashto Poetry, Pashto Literature, Pashto Books, Pashto watan, Pashto Personalities, Pashto politics, history of the region, biographies of well known and noted Iconic persons around the world. Pashto Times or Khatirnama surely tries to translate world most read and viewed article to Pashto or Pukhto language so our Pashto speakers friends can read it easily.